fbpx
7 τροφές για την καταπολέμηση του άγχους - Arcalion.gr
16066
post-template-default,single,single-post,postid-16066,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-999,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive

7 τροφές για την καταπολέμηση του άγχους

arcalion-7-torfes

7 τροφές για την καταπολέμηση του άγχους

Υπάρχουν πολλές δραστηριότητες που μπορούν να σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε το άγχος, ανάμεσά τους η γιόγκα, η μουσική και οι ασκήσεις αναπνοής.
Αυτό που ίσως δεν γνωρίζετε είναι ότι υπάρχουν και τροφές που μειώνουν το άγχος.
Εντάσσοντας στην καθημερινότητά σας την κατανάλωση των παρακάτω τροφών μπορείτε με φυσικό τρόπο να καταπολεμήσετε το άγχος!

arcalion-katanalosi-froutonΜαύρη σοκολάτα: Μερικές μελέτες έχουν δείξει πως η μαύρη σοκολάτα μειώνει την κορτιζόλη, την ορμόνη του άγχους, ενώ τα αντιοξειδωτικά του κακάο χαλαρώνουν τα τοιχώματα των αιμοφόρων αγγείων. Τέλος, η μαύρη σοκολάτα περιέχει μια μοναδική φυσική ουσία που μπορεί να προκαλέσει το ίδιο συναίσθημα που έχετε όταν ερωτεύεστε. Για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, επιλέξτε σοκολάτες με τουλάχιστον 70% κακάο.

Μύρτιλλα: Αυτά τα μικρά μπλε φρούτα περιέχουν αντιοξειδωτικά και φυτοθρεπτικά συστατικά που βοηθούν τον οργανισμό σας να αντιμετωπίζει αποτελεσματικότερα το άγχος.

arcalion-solomos

Σολομός: Τα ω-3 λιπαρά οξέα του σολομού εξουδετερώνουν τις αρνητικές επιπτώσεις των ορμονών του άγχους.

Φιστίκια Αιγίνης: Περιέχουν φυτοθρεπτικά συστατικά με αντιοξειδωτική δράση που βελτιώνουν την υγεία του καρδιαγγειακού συστήματος. Επιπλέον, και μόνο το άνοιγμα ενός φιστικιού είναι τόσο ικανοποιητικό… Απολαύστε ελεύθερα!

Αβοκάντο: Αυτό το φρούτο θα σας κάνει να νιώσετε χορτάτοι καθώς δημιουργεί αίσθημα κορεσμού. Μάλιστα, είναι η ιδανική επιλογή για σνακ και βοηθάει στην μείωση του τσιμπολογήματος μεταξύ των γευμάτων. Έτσι, σας βοηθά να αποφύγετε την κατανάλωση ανθυγιεινών σνακ όταν είστε αγχωμένοι.

Πράσινα λαχανικά: Λαχανικά, όπως το σπανάκι, περιέχουν φολικό οξύ, το οποίο συμβάλλει στην παραγωγή ντοπαμίνης, μιας νευροχημικής ουσίας που δημιουργεί το αίσθημα της ευχαρίστησης και της ευφορίας.

Σπόροι: Οι σπόροι είναι πολύ καλή πηγή μαγνησίου. Αυτό το μέταλλο είναι πολύ σημαντικό για τον οργανισμό μας καθώς συμβάλλει στην συναισθηματική ισορροπία. Γι’ αυτό, όταν νιώθετε αγχωμένοι ή ευέξαπτοι, δοκιμάστε να φάτε μερικούς σπόρους για να αυξήσετε το μαγνήσιο στον οργανισμό σας!

Σχετικά Άρθρα

 

Καταπολεμήστε το άγχος με φυσικά ροφήματα Aντιμετωπίστε σε 5′ το άγχος στον χώρο εργασίας