fbpx
5 τρόποι να συνδυάσετε άσκηση και δουλειές σπιτιού - Arcalion.gr
16987
post-template-default,single,single-post,postid-16987,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-999,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive

5 τρόποι να συνδυάσετε άσκηση και δουλειές σπιτιού

5 τρόποι να συνδυάσετε άσκηση και δουλειές σπιτιού

Η φροντίδα ενός σπιτιού απαιτεί χρόνο, ενέργεια και συνεχή προσπάθεια. Όμως είναι δυνατόν να εντάξετε την άσκηση στις ανάγκες της ζωής σας. Παρακάτω θα βρείτε 5 ιδέες για το πώς να ασκηθείτε στο σπίτι κάνοντας ταυτόχρονα δουλειές του σπιτιού.

 

1. Εκμεταλλευτείτε το καθάρισμα

Όλες οι δουλειές του σπιτιού όπως το σκούπισμα, το σφουγγάρισμα, το ξεσκόνισμα, απαιτούν σωματική προσπάθεια. Την ώρα που κάνετε τις δουλειές του σπιτιού ακούστε μουσική, θα προσθέσει μια νότα ζωντάνιας στις καθημερινές οικιακές σας εργασίες και θα κάνει τον χρόνο να περάσει πιο γρήγορα και πιο ευχάριστα.

2. Εκμεταλλευτείτε τις σκάλες

Οι σκάλες δεν χρησιμεύουν μόνο για να ανεβαίνετε και να κατεβαίνετε ορόφους. Μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε και ως όργανο γυμναστικής. Με λίγη φαντασία και διάθεση για αλλαγή, μπορείτε να κάνετε διάφορες ασκήσεις στις σκάλες. Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε διατάσεις ανεβαίνοντας τα σκαλιά δύο-δύο ή να κάνετε εύκολες κάμψεις με γωνία 45°. Για να γυμνάσετε τους τρικέφαλους, καθίστε σε ένα σκαλί και ανασηκώστε το σώμα σας στηριζόμενοι στα χέρια σας.

3. Πλύσιμο ρούχων και γυμναστική

Όταν είναι γεμάτο, το καλάθι των άπλυτων είναι πολύ βαρύ. Γυμνάστε τα χέρια σας σηκώνοντας το καλάθι (με όσα ρούχα μπορείτε) και κρατώντας το σε γωνία 90° για μερικά δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε την άσκηση μερικές φορές και δεν θα αργήσετε να νιώσετε το αποτέλεσμα στους μυς των χεριών σας. Για να βελτιώσετε την ισορροπία σας, όταν διπλώνετε ρούχα, δοκιμάστε να σταθείτε πρώτα στο ένα πόδι και έπειτα στο άλλο για μερικά δευτερόλεπτα και επαναλάβετε μερικές φορές.

4. Εκμεταλλευτείτε τα διαλείμματα

Είναι ανάγκη να περάσετε όλο σας το διάλειμμα καθιστοί; Ενώ μπορείτε, για παράδειγμα, να γυμνάσετε τους μυς των ποδιών σας στηρίζοντας την πλάτη σας σε έναν τοίχο. Στην αρχή, δοκιμάστε να λυγίζετε λίγο τα γόνατά σας καθώς κάνετε βαθύ κάθισμα στον τοίχο (με την πλάτη σας να ακουμπάει ίσια στον τοίχο). Με το πέρασμα του χρόνου και καθώς θα συνηθίζετε την άσκηση, δοκιμάστε να λυγίζετε τα γόνατά σας όλο και περισσότερο ώστε να καταφέρετε να κάνετε γωνία 90°. Αφού κρατηθείτε σε αυτήν την στάση για μερικά δευτερόλεπτα, θα αρχίσετε να νιώθετε το αποτέλεσμα στους μηρούς σας. Σηκωθείτε, χαλαρώστε και κάντε μερικές επαναλήψεις. Μετά από μερικά τέτοια καθίσματα θα αξίζετε πραγματικά ένα διάλειμμα στον καναπέ!

Σχετικά Άρθρα

Γυμναστική στο σπίτι χωρίς όργανα 3 Υγιεινά Smoothies για ενέργεια