fbpx
Συμβουλές για την αντιμετώπιση της πολύωρης καθιστικής εργασίας - Arcalion.gr
16281
post-template-default,single,single-post,postid-16281,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-999,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive

Συμβουλές για την αντιμετώπιση της πολύωρης καθιστικής εργασίας

arcalion-simvoules-polioris-kathistikis-ergasias

Συμβουλές για την αντιμετώπιση της πολύωρης καθιστικής εργασίας

Σωστή στάση του σώματος 

Η πλάτη να είναι ίσια, οι ώμοι πίσω και η οθόνη να βρίσκεται στο ίδιο ύψος με τα μάτια σας.

Οι καρποί όταν γίνεται χρήση του πληκτρολογίου δεν θα πρέπει να ακουμπούν στο τραπέζι, στο πληκτρολόγιο ή στην βάση του ποντικιού.

Τα γόνατά σας λυγισμένα θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια ευθεία ή λίγο πιο πάνω από τα ισχία σας. Τα πέλματά σας πρέπει να ακουμπούν πλήρως στο πάτωμα ή σε κάποιου είδους υποπόδιο.

Εύκολες διατάσεις

Αυχένας: Λυγίστε το κεφάλι σας μπροστά και πίσω, έπειτα δεξιά και αριστερά και στη συνέχεια στρίψτε μερικές φορές το κεφάλι σας δεξιά και αριστερά. Μπορείτε να κάνετε αυτήν την άσκηση ανά πάσα στιγμή για να ελαττώσετε την ένταση και την κούρασή σας. Οι κινήσεις να είναι ήπιες, καθώς μπορεί να τραυματίσετε τις αρθρώσεις του αυχένα.

Ώμοι: Για να αποβάλετε την ένταση από τους ώμους σας, περιστρέψτε τους προς τα μπροστά περίπου 10 φορές και έπειτα επαναλάβετε την κίνηση προς τα πίσω.

Βραχίονες και ώμοι: Τεντώστε τα χέρια σας και ακουμπήστε τα στην άκρη του γραφείου σας, με άνοιγμα περίπου στο πλάτος των ώμων. Στρέψτε τα χέρια σας προς στα μέσα, έτσι ώστε να δείχνουν προς το σώμα σας, και σκύψτε μπροστά κυρτώνοντας και τους ώμους σας. Αν θέλετε, πλησιάστε τους ώμους και τους αγκώνες σας πιο κοντά στο γραφείο.

Καρποί: Αν νιώθετε ακαμψία στα χέρια σας, μπορείτε να περιστρέφετε τους καρπούς σας 10 φορές δεξιόστροφα και 10 φορές αριστερόστροφα.

Κάντε διαλείμματα: Καλό είναι να σηκώνεστε συχνά και να κινείστε στον χώρο έτσι ώστε να ενισχύετε την κυκλοφορία του αίματος στα άκρα σας. Περπατήστε ως τον ψύκτη, ή/και χρησιμοποιήστε τις σκάλες αντί για τον ανελκυστήρα.

Άλλες καλές συνήθειες:

Πίνετε νερό καθ’ όλη την ημέρα: Αν έχετε ψύκτη στο γραφείο, κρατήστε μόνο ένα ποτήρι ή μια κούπα στο γραφείο σας, όχι ένα ολόκληρο μπουκάλι. Με αυτό τον τρόπο, θα αναγκαστείτε να σηκωθείτε και να περπατήσετε ως τον ψύκτη για να το ξαναγεμίσετε, πράγμα που θα σας βοηθήσει να ασκηθείτε και να τεντωθείτε.

 

 

Σχετικά Άρθρα

Ασκήσεις κατάλληλες για τον χώρο εργασίας Aντιμετωπίστε σε 5′ το άγχος στον χώρο εργασίας