fbpx
Γυμναστική στο σπίτι χωρίς όργανα - Arcalion.gr
16058
post-template-default,single,single-post,postid-16058,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-999,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive

Γυμναστική στο σπίτι χωρίς όργανα

arcalion-gimanstiki-sto-spiti-xoris-organa

Γυμναστική στο σπίτι χωρίς όργανα

Θα ήταν ιδανικό να είχαμε όργανα γυμναστικής στο σπίτι, αντί να χρειάζεται να πηγαίνουμε στο γυμναστήριο, αλλά για πολλούς το κόστος τους ίσως είναι απαγορευτικό!

Τα όργανα είναι πολύ χρήσιμα αλλά όχι και αναγκαία για να εντάξουμε τη γυμναστική στην καθημερινότητά μας.
Υπάρχουν τρόποι να γυμναστείτε και χωρίς αυτά.

Ορίστε μερικές ιδέες που εύκολα μπορούν να υλοποιηθούν στο χώρο του σπιτιού μας.

Περπάτημα: Το ιδανικό είναι το περπάτημα στον καθαρό αέρα, π.χ. στο δάσος, αλλά αυτό δεν είναι πάντα εφικτό, π.χ. λόγω κακών καιρικών συνθηκών ή λόγω απόστασης. Περπατήστε μέσα στο σπίτι! Ανεβείτε και κατεβείτε τις σκάλες μερικές φορές. Αυτή η αερόβια άσκηση χαμηλής έντασης θα βοηθήσει στην ενδυνάμωση των ποδιών σας. Δεν έχετε σκάλες; Απλώς πηγαίνετε σε κάθε δωμάτιο του σπιτιού μερικές φορές. Ίσως να είναι λίγο βαρετό αλλά θα έχει αποτέλεσμα (και μπορεί να θυμηθείτε και κάτι που έχετε να κάνετε!).

Κάμψεις: Δεν είναι και η πιο δημοφιλής άσκηση, αλλά μπορείτε να κάνετε πιο εύκολες κάμψεις μικρότερης δυσκολίας. Κάντε κάμψεις με τα γόνατα λυγισμένα αντί με τεντωμένα τα πόδια. Ή κάντε όρθιες κάμψεις σε έναν τοίχο. Οι κάμψεις είναι ιδανικές για την ενδυνάμωση των χεριών και την εκγύμναση των θωρακικών μυών.

Ροκανίσματα: Η τέλεια άσκηση για την εκγύμναση των κοιλιακών. Στην αρχή δεν χρειάζεται να σηκώνετε το κεφάλι σας έως τα γόνατα, αρκεί να νιώθετε τους μυς σας να συστέλλονται.

Αναπηδήσεις με διάταση: Θυμηθείτε την παιδική σας ηλικία! Ακόμα και για τους ενήλικες οι αναπηδήσεις αυτές είναι μια καλή καρδιαγγειακή άσκηση κατάλληλη για προθέρμανση.

Άρσεις ποδιών: Κατάλληλες για την ενδυνάμωση των ποδιών. Αν σας είναι πολύ δύσκολο να κάνετε αυτήν την άσκηση με τα πόδια τεντωμένα, δοκιμάστε να τα λυγίσετε λιγάκι.

Βαθιά καθίσματα: Για την ενδυνάμωση των μηρών και των γλουτών. Αν είστε από εκείνους που κινούνται ελάχιστα, ακόμη και το να κάθεστε και να σηκώνεστε από την καρέκλα αρκεί, εφόσον κάνετε αρκετές επαναλήψεις.

Τρέξιμο επί τόπου: Μια άσκηση που κάνει καλό στην καρδιά σας. Βλέποντας τηλεόραση ή ακούγοντας μουσική ενώ παράλληλα τρέχετε επί τόπου, θα ξεχάσετε ότι γυμνάζεστε.

Χορός: Ο χορός έχει ψυχολογικά και σωματικά οφέλη. Μπορεί να σας «ανεβάσει» και να σας φτιάξει την διάθεση. Επιπλέον, είναι μια εξαιρετική μορφή άσκησης για το καρδιαγγειακό σύστημα.

Ασκήσεις στεπ: Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν σκαλιά στο σπίτι τους. Κάνοντας πολλές επαναλήψεις, μπορείτε να γυμνάσετε αποτελεσματικά τους μυς των ποδιών σας (μην ξεχνάτε να είστε προσεκτικοί!).

Άρση ελαφρών βαρών: Δεν είναι απαραίτητο να έχετε ακριβά κανονικά βαράκια. Χρησιμοποιήστε ότι έχετε εύκαιρο. Ξεκινήστε με κάτι ελαφρύ με εύκολη λαβή, όπως μια κονσέρβα, και σταδιακά χρησιμοποιήστε πιο βαριά αντικείμενα: μπουκάλια με γάλα, απορρυπαντικά ή κανάτες νερού.

Σχετικά Άρθρα

Aσκήσεις κατάλληλες για το χώρο εργασίας Άσκηση στο χώρο εργασίας