fbpx
Aσκήσεις κατάλληλες για το χώρο εργασίας - Arcalion.gr
16040
post-template-default,single,single-post,postid-16040,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-999,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive

Aσκήσεις κατάλληλες για το χώρο εργασίας

arcalion-askiseis-katalliles-ston-xoro-ergasias

Aσκήσεις κατάλληλες για το χώρο εργασίας

Πολλοί από εμάς περνάμε πολλές ώρες την ημέρα καθισμένοι μπροστά από ένα γραφείο, παρά τις βλαβερές επιπτώσεις της ακινησίας. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό…

Ή μήπως μπορούμε;

Ας μην γελιόμαστε, δεν είναι εύκολο να βρούμε τρόπους άσκησης στον χώρο εργασίας. Ειδικά σε ένα κοινό γραφείο, όπου οι εργαζόμενοι κυκλοφορούν παντού και βλέπουν τα πάντα, πρέπει να προσέχεις πολύ τι κάνεις μπροστά στους άλλους!

Για αυτό και οι παρακάτω ασκήσεις έχουν επιλεγεί ειδικά για την διακριτικότητά τους:

Άρσεις στις μύτες των ποδιών: Μια ιδανική άσκηση που μπορείτε να κάνετε επιτόπου, π.χ. στο φωτοτυπικό μηχάνημα, στον εκτυπωτή, ή στον φούρνο μικροκυμάτων. Απλά ανασηκώστε τις φτέρνες σας από το έδαφος, σταθείτε δηλαδή στις μύτες των ποδιών σας, και στη συνέχεια επαναφέρετε τις φτέρνες σας στο έδαφος. Κάντε 5 με 10 επαναλήψεις.

Περπάτημα: Όλες οι συμβουλές για άσκηση στον χώρο εργασίας περιλαμβάνουν το περπάτημα και δικαίως. Το περπάτημα κάνει καλό, είναι εύκολο και δεν δίνει στόχο στο γραφείο. Προτιμήστε να επισκεφτείτε το συνάδελφο σας στο γραφείο του αντί να μιλήσετε στο τηλέφωνο. Εκμεταλλευτείτε το μεσημεριανό διάλειμμα για να κάνετε μια μικρή βόλτα πριν ή μετά το γεύμα σας. Θα σας βοηθήσει να καθαρίσετε το μυαλό σας ενώ θα κάνει καλό και στο σώμα σας…

Σκάλες: άλλη μια κλασική συμβουλή. Προτιμήστε τις σκάλες αντί για τον ανελκυστήρα και όταν ανεβαίνετε και όταν κατεβαίνετε ορόφους. Ασκηθείτε σε λογικά πλαίσια: Άλλο να δουλεύετε στον 2ο όροφο κι άλλο στον 10ο. Στην πρώτη περίπτωση μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις σκάλες πολλές φορές την ημέρα. Στην δεύτερη περίπτωση μπορείτε να ανεβαίνετε 2 με 5 ορόφους με τις σκάλες και έπειτα να συνεχίζετε με τον ανελκυστήρα κάθε πρωί και κάθε απόγευμα. Προσαρμόστε αυτή τη μορφή άσκησης στις ανάγκες της εργασίας σας. Κανένας δεν θα σας κοιτάξει περίεργα, ακόμα και αν δεν κουβαλάτε φακέλους μαζί σας.

Άρσεις ποδιών: Κάτω από το γραφείο σας, σηκώστε το ένα πόδι ώστε να τεντωθεί και να είναι παράλληλο με το έδαφος. Κρατήστε το στον αέρα για μερικά δευτερόλεπτα και κατεβάστε το. Επαναλάβετε και με το άλλο πόδι, για 10-15 φορές.

Διατάσεις: Άλλη μια μορφή άσκησης που μπορεί να σας ωφελήσει και δεν θα φαίνεται παράταιρη στο γραφείο. Οι περισσότερες αερόβιες ασκήσεις ή ασκήσεις ενδυνάμωσης θα προκαλέσουν περίεργα βλέμματα στον χώρο εργασίας, αλλά οι διατάσεις δεν θα φανούν καθόλου περίεργες. Όλοι καταλαβαίνουν ότι όταν κανείς κάθεται όλη την ημέρα, οι μύες του πιάνονται και έχει την ανάγκη να τεντωθεί.

Σφίξιμο μυών: Σφίξτε τους κοιλιακούς ή τους γλουτιαίους μυς σας για μερικά δευτερόλεπτα και χαλαρώστε. Κάντε 10 με 15 επαναλήψεις. Αυτή είναι άλλη μια άσκηση που μπορείτε να κάνετε χωρίς να σας καταλάβει κανείς.

Σωστή στάση του σώματος: Δεν πρόκειται για άσκηση, αλλά η βελτίωση της στάσης του σώματος σας διατηρώντας την πλάτη σας ίσια ενεργοποιεί και γυμνάζει τους μυς της πλάτης.

Σχετικά Άρθρα

Άσκηση στο χώρο εργασίας Απλή Τεχνική Χαλάρωσης στο Γραφείο