fbpx
Απλή Τεχνική Χαλάρωσης στο Γραφείο - Arcalion.gr
16277
post-template-default,single,single-post,postid-16277,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-999,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive

Απλή Τεχνική Χαλάρωσης στο Γραφείο

arcalion-texniki-xalarosis-sto-grafeio

Απλή Τεχνική Χαλάρωσης στο Γραφείο

Ακολουθώντας μια απλή τεχνική χαλάρωσης με τη βοήθεια των πέντε δαχτύλων σας μπορείτε εύκολα  να χαλαρώσετε όπου και να βρίσκεστε!

Καθίστε αναπαυτικά, κλείστε τα μάτια σας και βάλτε τα χέρια στην αγκαλιά σας. Επιλέξτε με ποιο χέρι θέλετε να ξεκινήσετε! Αγγίξτε τον αντίχειρα στην άκρη κάθε δαχτύλου ξεχωριστά ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες:

  • Ξεκινήστε με τον δείκτη σας. Σκεφτείτε μια στιγμή που ήσασταν κουρασμένοι για κάποιο ευχάριστο λόγο. Για παράδειγμα, μετά από μία ώρα γυμναστική. Θυμηθείτε πόσο ευχάριστο ήταν να αφιερώνετε όλη σας την ενέργεια σε μια αγαπημένη σας δραστηριότητα.
  • Έπειτα, αγγίξτε τον αντίχειρα στο μεσαίο σας δάχτυλο. Θυμηθείτε μια στιγμή που νιώσατε ένα χάδι. Για παράδειγμα, θυμηθείτε μια αγκαλιά από το παιδί σας. Θυμηθείτε πόσο ευχάριστη ήταν η στοργή που νιώσατε εκείνη τη στιγμή.
  • Στη συνέχεια, αγγίξτε τον αντίχειρα στον παράμεσο. Καθώς αγγίζετε με τον αντίχειρα, σκεφτείτε μια επιβράβευση που ακούσατε από ένα συνάδελφο ή ένα φίλο. Εστιάστε στην ευχαρίστηση της καλής κουβέντας που σας είπε.
  • Τέλος, αγγίξτε τον αντίχειρα στην άκρη του μικρού δαχτύλου. Σκεφτείτε την εικόνα ενός όμορφου τοπίου, μια παραλία ή ένα δάσος. Εστιάστε στην ομορφιά του τοπίου.

Αν χρειάζεται, συνεχίστε και με το άλλο χέρι. Χρησιμοποιήστε αυτήν την τεχνική όποτε χρειάζεστε άμεση χαλάρωση!

Προσαρμογή από: Davis, M., Eshelman, E.R. & McKay, M. (1988) The Relaxation & Stress Reduction Workbook. Oakland, CA. New Harbinger

Σχετικά Άρθρα

Καταπολεμήστε το άγχος με φυσικά ροφήματα Aντιμετωπίστε σε 5′ το άγχος στον χώρο εργασίας