fbpx
Αντιμετωπίστε σε 5' το άγχος στον χώρο εργασίας - Arcalion.gr
16090
post-template-default,single,single-post,postid-16090,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-999,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive

Αντιμετωπίστε σε 5′ το άγχος στον χώρο εργασίας

arcalion-simvoules-gia-poliori-kathistiki-ergasia

Αντιμετωπίστε σε 5′ το άγχος στον χώρο εργασίας

Το άγχος στον εργασιακό χώρο είναι συχνό φαινόμενο. Μερικές μέρες η πίεση είναι μεγάλη με πολύ υψηλές απαιτήσεις και κουραστικά ωράρια! Ως γνωστόν, όταν είμαστε αγχωμένοι, είναι ακόμα πιο δύσκολο να συγκεντρωθούμε και να είμαστε παραγωγικοί. Αν νιώθετε πιεσμένοι από τις συνθήκες και το φόρτο εργασίας σας, κάντε ένα 5λεπτο διάλειμμα ξυπνώντας τις 5 αισθήσεις σας. Μετά το διάλειμμα θα αισθανθείτε καλύτερα και θα είστε έτοιμοι να αντιμετωπίσετε τις υποχρεώσεις σας.Για να εντάξετε το διάλειμμα στην καθημερινότητά σας, ορίστε ένα 5λεπτο διάστημα στο ξυπνητήρι του κινητού σας για να σας το υπενθυμίζει.

Χαλαρώστε. Βρείτε μια βολική θέση στην καρέκλα σας, κρατώντας σωστή στάση του σώματος. Ακουμπήστε τα πέλματα στο πάτωμα και τις παλάμες σας στο γραφείο.

Εισπνεύστε. Μην νοιάζεστε για την τεχνική, πάρτε απλώς μεγάλες και βαθιές ανάσες και εκπνεύστε αργά. Επαναλάβετε πέντε φορές.

Aντιμετωπίστε σε 5′ το άγχος στον χώρο εργασίας

Ξυπνήστε τις αισθήσεις σας. Μία-μία, για 1 λεπτό την καθεμία. Κλείστε τα μάτια σας και ξεκινήστε:

Όσφρηση. Επικεντρωθείτε στα διάφορα αρώματα που σας περιβάλλουν. Μπορείτε να μυρίσετε τον καθαρό αέρα; Υπάρχει κάποιος κοντά σας που φοράει άρωμα; Αισθάνεστε τη μυρωδιά του φρέσκου καφέ στην κούπα σας;

Ακοή. Επικεντρωθείτε στους ήχους γύρω σας. Μην κρίνετε τους ήχους ως καλούς ή κακούς. Είναι απλά ήχοι. Προσπαθήστε να ξεχωρίσετε τον κάθε ήχο και επικεντρωθείτε στον καθένα ξεχωριστά.

Όραση. Ανοίξτε τα μάτια σας και αναλύστε τα σχήματα, τις υφές και τα χρώματα στον χώρο εργασίας σας. Μπορείτε να δείτε διαφορετικές αποχρώσεις; Λείπει κάποιο χρώμα;

Αφή. Συγκεντρωθείτε στην αίσθηση των χεριών σας στο γραφείο. Μπορείτε να νιώσετε την θερμότητα και την υφή; Επικεντρωθείτε στην πίεση των ποδιών σας στο έδαφος.

Γεύση.Αν έχετε κάτι φαγώσιμο, φάτε μια μπουκιά και προσπαθήστε να ξεχωρίσετε τις διάφορες γεύσεις. Αν δεν έχετε κάτι φαγώσιμο, επικεντρωθείτε στην γεύση που έχει το στόμα σας. Κουνήστε την γλώσσα μέσα στο στόμα σας και προσπαθήστε να ξεχωρίσετε τις διάφορες αισθήσεις.

Πέρασαν 5 λεπτά. Νιώθετε καλύτερα; Τώρα θα εργαστείτε πιο εύκολα και πιο αποτελεσματικά

Σχετικά Άρθρα

Καταπολεμήστε το άγχος με φυσικά ροφήματα Απλή Τεχνική Χαλάρωσης στο Γραφείο